There was an error in this gadget

Wednesday, 15 June 2011

orng dulu2 ckp kawan karib xakan ada masalah n salah paham or xpaham antara satu sama lain..
aku ahu la aku dah jarang lpak dgnkorang semua so tolong la paham aku sikit..
aku dah belajar la..
aku bukan nk menuju k..
aku cakap benda yang btol kot..
kalau main3 aku xnk keecoh la wei..
tapi mmg btol aku xblh lepak dgn korang sangt la..
hem..
budak2 lain dah xbrapa nk suka kat aku bb aku prnh gaduh dgn budak 'HOT' dalam kelas 2 n dia jugak prnh mngata mak aku..
sapa blh trima kalau mak sendiri di buruk kan depan orng ramai..
aku ttp xakan maaf kan ko la popuan ..
tgu ko mnx maaf kat mak aku dul la wei..
ok aku xpela kalau xada sapa xnk kawn dgn aku aku xkisah pun la wei..
tapi sapa2 kait kan sesuatu dgn mak aku mmg kene ar...
itu untuk hari ni......
"pedih hati xada sapa tahu la"

Friday, 10 June 2011

hidup ku yang rumit...

hem...
sejak sambung belajar ni..
aku jarang 'online'...
tapi sejak belajar gak la..
aku kene belajar berdikari..
baik bila kari je kan..
hahahahahahahahahahahahaha..
mula2 pasal bilik mgu..
bila kene blik mgu aja kene naik tren..
ow tidak..
aku dah xsuka suasana yang ramai orang dan bising..
suasana ni akan mnyebabkan aku jdi pening 'gler'...
yang kedua plak..
my babah suruh urusan kan hal kolej sendiri..
kalau dulu babah blh urus kan.
tapi sekarang babah cakap urus sendiri..
dah la aku xreti semua 2...
yang ketiga..
my mama...
dia suruh aku brhenti kolej n crik kolej dekat dgn rumah..
hem mcm mana...
aku dah ok dgn kolej ni tpi dia suruh brhnti plak..
mcm nk nangis aja...
yang trakhir sekali..
babah cakap..
"babah nk ko knl dunia luar tanpa mama n babah"
ow no..
aku mcm nk nangis dgr ayat 2...
tpi bg aku..
aku dah knl dunia luar la..
just mama n babah xthu aja la..

Friday, 6 May 2011

bagaikan air di cicang xkan putus....betul ka...???

kalau kakak seniri layan korang macam bukan adik sendiri apa korang akan buat..??
aku begang gler dgn sikap kakak aku yang ni...
aku tahu la aku xcantik..
xsemestinya ko bandingkan aku dgn adk angkat ko yang orng trgila2 kan..
aku xharap pun ko mengaku aku ni adk ko..
tapi xpyh sebut nama budak 2 depan aku...
aku xsuka dia...
kalau adik angkat ko blh tlg ko waktu susah tunjuk kat aku...
bla ko sakit sapa dtg..
dia ada dtg x..
kalau ko nk duit...
ko crik sapa...
aku xsuka ko paham x..
kalau ko xsebut prkataan yang jijik 2 mmg skrng ni aku dgn ko akn brckp..
tapi semua ni salah ko..
aku mmg beci ko..
biar pun orang dulu cakap  biar air dicicang xakan putus..
kalau tutup paip tetap putus la..
kalau air sungai 2 blh la buat cntoh..
aku xsuka ko dgn prangai ko yang suka sebelah kan adk angkat ko 2..
satu hari kalau ko trjatuh jgn crik aku..
carik adk angkat ko...
dia lbih pnting dari darah daging ko kan...
aku akan ingt bnda ni smpai bila2 ok...

Saturday, 16 April 2011

pedih hati tiada siapa yang tahu...

kenapa dia buat aku macam ni...
dari sebelum aku pergi kan dia blh cakap..
"TAK PAYAH PERGI MENBAZIRKAN DUIT AKU JE BAGI KO BELAJAR.."
kan senang..
tak payah aku g tayang muka aku ni kat orng lain yang ad kat itu..
memalu kan..
dan mnyakit kan hati bla aku dah sampai baru dia cakap..
"AKU XAD DUIT NAK BG KO...
KO USAHA SENDIRI..."
dan dia ckp lagi...
"blik xpyh g bljr dok rumah...."
ya aku mmg mcm ni....
trlalu bdh utk mnerima ilmu....
ank2 lain shaja pandai...
aku bosan mcm ni..
APA PERLU AKU BUAT...???
bagi cdangan yg blh msk akal....
:)

Wednesday, 30 March 2011

knapa stiap aku buat kptsan slh di mata kluarga aq...
aq da puas idup atas khndk org laen atrlalu ikt kn cngt ckp org...
adkh dgn lari rmah...
akn mnyelesaikan mslh...
adkh dgn isap rokok mslh akn ilang...
dgn bunuh diri adkh ati akn stenang wktu lahir dlu...
knape ati hndk buat 2 smue...
krna syaitan ka,,
aq xthu smua 2..
tlg aq...
aq da xthn da...
hri yg aq tkt kn slame nie...
aq nk lpe ingt...
hahahahaha..
bdh blr di pkir kn blik tp...
mcm anew dgn ati aq niew...
tlg aq....
aq idup utk org lain sjew..
ble mse utk aq...
?????????

Monday, 21 March 2011

kslahn ku sahje nmpk....

aku ingi mlm niew mnyronk kn la dlm hdup aq...
tp...
knpe mama slalu crik kslahn aku...
aku thu da lme x kluar brsme dgn die...
dan diew xbg aku prgi blajar ...
aku nk hdup mcm remaja yg laen...
aku nk ckp kat mama...
'aku dah blh pilih jln yg btol tnp mama bntu...'
tp aku pk die ad skit aje...
ank2 laen blh aje ble mnx apew2...
npew aku xblh...
adkh aku da jrng dgn die..
aku nk hdup brsndrian.....
aku xnk ad owg yg mnyayangi aku...
aku bnci prasaan niew....

Friday, 18 March 2011

adk ku.....

omg!!!!
aq bnci dgn dgn adk2 aq niew...
msh kcik ag ot..
da krang ajr trlbh doh...
2 la dri kcik ag xprnh idup susah..
mak bpak aq pn asyik mnje kn ajew diwog 2..
npew xnk ajar dieowg idup ssah....
aq bkn nk cmbru k...
just xpuas ati ajew....
lngsng xprnh dgr ckp aq KAKAK diew....
ble owg laen ckp bru dgr...
apew prlu aq uat utk nshat dieowg.....