Friday 10 June 2011

hidup ku yang rumit...

hem...
sejak sambung belajar ni..
aku jarang 'online'...
tapi sejak belajar gak la..
aku kene belajar berdikari..
baik bila kari je kan..
hahahahahahahahahahahahaha..
mula2 pasal bilik mgu..
bila kene blik mgu aja kene naik tren..
ow tidak..
aku dah xsuka suasana yang ramai orang dan bising..
suasana ni akan mnyebabkan aku jdi pening 'gler'...
yang kedua plak..
my babah suruh urusan kan hal kolej sendiri..
kalau dulu babah blh urus kan.
tapi sekarang babah cakap urus sendiri..
dah la aku xreti semua 2...
yang ketiga..
my mama...
dia suruh aku brhenti kolej n crik kolej dekat dgn rumah..
hem mcm mana...
aku dah ok dgn kolej ni tpi dia suruh brhnti plak..
mcm nk nangis aja...
yang trakhir sekali..
babah cakap..
"babah nk ko knl dunia luar tanpa mama n babah"
ow no..
aku mcm nk nangis dgr ayat 2...
tpi bg aku..
aku dah knl dunia luar la..
just mama n babah xthu aja la..

No comments:

Post a Comment