There was an error in this gadget

Wednesday, 15 June 2011

orng dulu2 ckp kawan karib xakan ada masalah n salah paham or xpaham antara satu sama lain..
aku ahu la aku dah jarang lpak dgnkorang semua so tolong la paham aku sikit..
aku dah belajar la..
aku bukan nk menuju k..
aku cakap benda yang btol kot..
kalau main3 aku xnk keecoh la wei..
tapi mmg btol aku xblh lepak dgn korang sangt la..
hem..
budak2 lain dah xbrapa nk suka kat aku bb aku prnh gaduh dgn budak 'HOT' dalam kelas 2 n dia jugak prnh mngata mak aku..
sapa blh trima kalau mak sendiri di buruk kan depan orng ramai..
aku ttp xakan maaf kan ko la popuan ..
tgu ko mnx maaf kat mak aku dul la wei..
ok aku xpela kalau xada sapa xnk kawn dgn aku aku xkisah pun la wei..
tapi sapa2 kait kan sesuatu dgn mak aku mmg kene ar...
itu untuk hari ni......
"pedih hati xada sapa tahu la"

Friday, 10 June 2011

hidup ku yang rumit...

hem...
sejak sambung belajar ni..
aku jarang 'online'...
tapi sejak belajar gak la..
aku kene belajar berdikari..
baik bila kari je kan..
hahahahahahahahahahahahaha..
mula2 pasal bilik mgu..
bila kene blik mgu aja kene naik tren..
ow tidak..
aku dah xsuka suasana yang ramai orang dan bising..
suasana ni akan mnyebabkan aku jdi pening 'gler'...
yang kedua plak..
my babah suruh urusan kan hal kolej sendiri..
kalau dulu babah blh urus kan.
tapi sekarang babah cakap urus sendiri..
dah la aku xreti semua 2...
yang ketiga..
my mama...
dia suruh aku brhenti kolej n crik kolej dekat dgn rumah..
hem mcm mana...
aku dah ok dgn kolej ni tpi dia suruh brhnti plak..
mcm nk nangis aja...
yang trakhir sekali..
babah cakap..
"babah nk ko knl dunia luar tanpa mama n babah"
ow no..
aku mcm nk nangis dgr ayat 2...
tpi bg aku..
aku dah knl dunia luar la..
just mama n babah xthu aja la..